Saturday, May 21, 2011

make our wonder / /


ape tengoktengok hah ? haipp , jangan tenung lamalama , bahaya // 

korang dah tengok nur kasih ? yea laa mane ade kene mngena pun dgn gambar aku tuhh , saje nak kasik mood untuk tinggal kaki , HAHA . . aku punyaa na tengok nur kasih the movie tuh , gilaa sungguhh . . rabokk memikir na carik punca pendapatan ^^ keewangan masih bermasaalah , akhirnya ada yang membantu* 
tadi , dapat jugak tengok nur kasih :))) senyum lebar aku okengg ..  last minute berdandan na tgok movie , serabai babai jadii ^^ haha , aku ta peduli asalkan budakberwedgestinggigila lagii cun meletup ! HAHA , 
kaw kate aku hotsetaff ? hah , op cos lahh sebab kaw lagi hotsetaff dari aku ^^ kaw na mara ? jangan tipu lahh , padahal kaw sukaa kan // betul kann ^ HAHA , tengok kaw senyum macam kambing kenapa ? 

senyum sampai telinga bila duduk dalam kereta dengar lagu sedetik lebih ~ alahh , tahuu lahh lagu mamat uwhh sukaa . . senyum berjelajela . . HAHA * jangan maree . . sambil tunggu mamat car tuh sampai , tak sampaisampai . . sesat kea ? haha .. borak bagai nak rak ketawe senyum sorangsorang dah macam orangg gilaa . ..peduli apaa . . haa , kann . . terlihat mamat baju hijau terkontang kanting . . haihh ,, , mamat tuhh lahh syiera :D senyum sorangsorang lagi yaa kaw , , HAHA sudahsudah ~ muka korangg saja yang berjiwang kan , tak peaa lahh . . tggu time aku nanti tahuu lahh kaww . . aku pandang pun tak ^ ^ weell , , :D

seriusly cerita nur kasih tuhh sedihh . . truely limited edition punya cerita rite ? dekat panggung saja kea ade ? mane lahh tahuu . . tadi tengok waahh ..  naseb baek tak mencurahcurah air mata neyhh . . buad basah bajuu sajaa . . si minah sebelah dahh sengihsengih . . mamat sebelah dea dah terkaku . . tak pernah tengok cerita mcm neyh kew pakcik ? * aku dalam hall tuh maen hadfonn sajaa . . na marah ? cubaa lah tegur kalau berani ., aku bagi punyaa handfone tuhh . . :D 


haihh , jangan tengok sangat lahh ^^ HAHA


okengg , , semart ? yess sudah semestinyaa . . 
by amirasyazwanimdaris :)

tahaphappygilagilaparokmenaipsampaitataunapostapa


No comments:

Post a Comment