Tuesday, May 17, 2011

JUMP FOR JOY ==


nampak tergedik gedik = = 
macam  kaw lahh dengan playboy kesayangan kaw bila jumpa aku ^ ^ HAHA, ,
every minute every second every hour of the day ,  yeahh cody simpson . . 
betul betul rasa gilagila plussplusspluss bagai lahh bila hipokrit mengila dengan sendiri = =
 harap aku itu bagai , kawan aku itu ini , aku mampu :) dan berkata , just go on girl sebab itu jew aku pandai cakap ** HAHA , nice bila orang ketawakan kita . . gembira hingga tak terkata . .
 bila mula digelakkan baru tahu padan muka kaw kan ^^ 

cerita dia boleh pegii byebye lahh , , ini dunia syazwanie :) naek pejam mata bila cerita pasal kaw tahuu *
forsure hari ini memang boleh gila sungguh dengan syiera fieqa :) kawan baek sayaa lahh * bestfriend lahh >
sejak dua tiga empat lima menjak neyh kann , mcmmcm dapat dengan minah neyh = gosip bukan maen bagai lahh * konon itu ini itu ini , gilaa ^^ HAHA pada satu petang , ataupun tengah hari * pada hari ini , syiera bagi saya ini 




wahhh = = cantek kann ? comel macam sayaa : : HAHA , , 
engat dea sorang jew boleh pakai elmo ? saya punn bolehh lahh . . jangan ingat saya neyh copycat lahh ,
tak maen kucingkucing neyh ~ now , truely memunk orangg lain pun boleh buad ape yang kaw 
cuba buad kann  biar pun aku tak pandai berbahasa inggeris macam kaw , 
tapi aku tak rampas hak orang ,ouhh ~~ maybe penah ^^ HAHA , tengok dah tercerita pasal kaw ,
doesnt matter lahh kawan ;) biar famous siked kaw tuhh , ,

gilagilagila , setengah jam aku maen maen dengan ini BUDAK ,
boleh senangsenang jew menatang neyh menyemak kat fb aku , 


see now , , NURSYAHIRAH tuhh = = 
yess BUDAK , u truely stolen my heart again . . HAHA , bukan dengan budak neyhh . .
dengan ** lain lahh . . ape engat aku maen sama jenis kew kawan ? tidak mungkin == 
aku sambung lagii , waahaaii manap bin romli   jaga lah dikau kawan kuhh dengan sebaek mungkin , 
dan jangan lah engkau permaenkan dea seperti mana kaw permainkan orang itu * * 
yeahh , BUDAK , don worry lahh . . manap tuh baek oranggnyaa . . jujur pulaa . . dea tak jujur bila orang tipu dea bulatbulat petakpetak sahaja = = konon setia bagai ^ cehh ~ ~ ayat sedapan hati masingmasing "

bila syiera maen postpost itu bagai , aku balas balek , , nahh amik kaw



HAHAHA ! gigi aset utama yang manap sukaa . . itu yang buadkan manap neyhh sayangg gilaa . . 
= fullstop =
dalam dunia ada pergi ada balek . . roda maen pusingpusing bagai . . gilaa konon itu ini .. . memang ternyata sungguh dunia tunggang terbalik ..  angau bila bercinta = jatuh hati * semua benda lupa , tengok meja nampak muka kaw , tengok tiang nampak muka kaw , ape yang aku tengok semua kaw . . sedangkan aku tak pernah hayat pun jumpa kaw . . kenal apetah lagi . . ohh ~ rupanya mengigau * * HAHA. . now amirasyazwani , jangan cepat berharap , jangan cepat mengalah ^^ selagi tak berpunya teruskan usaha untuk peluk dia eraterat dalam genggaman , boleh berangan honeymoon dekat lua negara = =
cehh , gilaa . . sekarang hanya mampu berdoa dan tunggu . . umpama kata mummy sejarah aku lahh
= wait n see . . 
tak berharap takud nanti aku yang kecewa . . huhh , manusia == 


gembiragilatahapplusplusmenaip ~






No comments:

Post a Comment